خدمات سامان سرویس

0915-2066-168

برای رسوب نگرفتن قهوه ساز چکار کنیم؟ (فیلم)

پیشگیری و اقدام برای رسوب نگرفتن قهوه ساز ، می تواند نقش موثری در افزایش کیفیت قهوه و طول عمر قهوه ساز داشته باشد . 
رسوب گرفتن قهوه ساز یکی از مشکلات رایجی است که ممکن است باعث کاهش عمر دستگاه و کیفیت قهوه شود. در این مقاله به بررسی علل و راه حل های این مشکل خواهیم پرداخت.

راهنمای موثر برای رسوب نگرفتن قهوه ساز 


برای خرید قهوه ساز و یا تعمیرات تخصصی قهوه ساز ، با سامان سرویس تماس بگیرید. 

علل رایج رسوب گرفتن قهوه ساز

– استفاده از آب شهری 

آب شهری حاوی مقادیر زیادی از مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم است که با گرم شدن در دستگاه قهوه ساز به صورت رسوب جدا می شوند و در لوله ها، فیلتر ها و دیگر قسمت های دستگاه تجمع می کنند.

– نظافت نکردن دستگاه 

بعضی از قسمت های دستگاه قهوه ساز مانند دورینگ، برو، سبد فیلتر و قوری نیاز به شستشو و تمیز کردن دارند. اگر این قسمت ها را به طور منظم نظافت نکنید، ممکن است باقی مانده های قهوه، روغن و چربی در آن ها رسوب بگیرد و باعث کثیف شدن دستگاه و تغییر طعم قهوه شود.

– عدم تعویض فیلتر 

فیلتر های دستگاه قهوه ساز باید به طور دوره ای تعویض شوند. فیلتر های کثیف و فرسوده ممکن است باعث کاهش جریان آب، افزایش فشار و تغییر دمای دستگاه شوند. همچنین، فیلتر های کثیف ممکن است باکتری ها و قارچ های مضر را در خود جذب کنند و به سلامت شما آسیب بزنند.

سامان سرویس ; مرکز تخصصی خدمات لوازم خانگی در مشهد

نمایندگی رسمی فروش و خدمات ۱۰ برند برتر لوازم خانگی

تعمیر قهوه ساز ، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی ، قهوه ساز ، بخار شو ، ماشین اصلاح و ریش تراش ، اپیلیدی و موکن ، سشوار ، غذاساز ، مخلوط کن ، اتو و اتو بخار ، آبمیوه گیری ، پلوپز و گوشتکوب برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *