خدمات سامان سرویس

0915-2066-168

مرکز تعمیر گوشت کوب برقی در مشهد فوری با گارانتی

تعمیر گوشت کوب برقی در مشهد توسط سامان سرویس انجام می شود. 
وجود برخی از وسایل برقی از جمله گوشکوب برقی در آشپزخانه خصوصاً در خانواده هایی که دارای بچه کوچک هستند برای پوره کردن مواد غذایی ، تهیه سوپ های میکس شده ، انواع آبمیوه ها و غیره که مخصوص کودکان است یک مزیت محسوب می شود اما در صورتی که این دستگاه ها خراب شوند ممکن است افراد با مشکلات مختلفی روبرو شوند ، به همین دلیل سامان سرویس تعمیر گوشت کوب برقی در مشهد را انجام داده برای ارائه این خدمات با تکنسین های ماهر و متخصصی همکاری دارد که در زمینه تعمیر انواع گوشت کوب های برقی در برندها و مدل های مختلف حرفه ای عمل می کنند.

سامان سرویس ، مرکز تعمیر گوشت کوب برقی در مشهد

سامان سرویس یکی از مراکز با سابقه تعمیر گوشت کوب برقی در مشهد است که از تکنسین هایی برخوردار است که در زمینه ی عیب یابی و تعمیر مشکلات ایجاد شده ، تخصص و مهارت داشته و می ‌توانند به سرعت مشکلات ایجاد شده در دستگاه را عیب یابی و تعمیر می کنند.

تعمیر گوشت کوب برقی ایرانی و خارجی

گوسونیک – براون – پارس خزز – سایا – سانی – تفال – مولینکس – فلر – پاناسونیک – فیلیپس – فکر – دسینی – میگل – المپیا – ویداس – تولیپس – هاردستون – اسمگ – بیم – کنوود – تکنو – مجیک – جی پاس – بکو – دلمونتی – همیلتون – مباشی – عرشیا – زیمنس – و…

call saman min

چگونه می توان از گوشت کوب برقی استفاده نمود؟

گوشت کوب های برقی به طور معمول دارای سری های مختلفی هستند که برای کارهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و به بدنه گوشکوب برقی متصل می‌شوند . مهم است که قبل از استفاده از گوشتکوب برقی ابتدا سری مناسب را انتخاب نموده و با چرخاندن سری قبلی که به دستگاه متصل است در جهت عقربه های ساعت آن را خارج نموده و سری جدید را به آن متصل کنید.
همچنین می توان از دکمه پایین بدنه گوشت کوب برقی استفاده نمود و با فشار دادن آن سری را از بدنه دستگاه جدا کرد.
گام بعدی برای استفاده از گوشت کوب برقی اتصال دوشاخه برق دستگاه به پریز برق می باشد. گوشتکوب های برقی معمولاً دارای یک پارچ مدرج هستند که باید مواد غذایی که قرار است پوره شوند را به اندازه دو سوم پارچ مدرج، داخل آن بریزید و برای جلوگیری از ایجاد فشار به موتور دستگاه در صورتی که مواد غذایی سفت هستند مقدار کمی آب به آنها اضافه کنید.
برای پوره کردن مواد غذایی به وسیله گوشتکوب برقی باید گوشتکوب را حداکثر یک الی دو دقیقه روشن کرده و بر روی مواد غذایی قرار دهید تا پوره شوند. سپس باید چند لحظه به آن استراحت دهید و مجدداً کار را تکرار کنید.
فراموش نکنید که در پایان کار و پس از از برق کشیدن دستگاه تیغه ها وسایر قسمت های گوشت کوب برقی را کاملا تمیز کنید تا با مواد غذایی مسدود نشود.

خرابی ها و مشکلات شایع در گوشت کوب برقی شامل چیست؟

– روشن نشدن گوشتکوب برقی
طبق نظر تکنسین‌های سامان سرویس این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی مانند پارگی و فرسودگی کابل برق که مانع از جریان یافتن برق به داخل دستگاه می شود ، خراب شدن دکمه پاور ،سوختن برد دستگاه و غیره ایجاد شود که نیاز به بررسی های تخصصی دارد. از جمله خرابی های رایج دیگر در این دستگاه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– نچرخیدن تیغه های گوشت کوب برقی
– به مشام رسیدن بوی سوختگی از دستگاه
– لرزش داشتن گوشتکوب برقی در حین کار
– ایجاد سر و صدای ناهنجار از دستگاه
– برق داشتن گوشت کوب برقی
– داغ شدن بیش از حد دستگاه در حین کار
– خراب شدن یا از کار افتادن دکمه های موجود بر روی دستگاه
– خاموش شدن ناگهانی گوشکوب برقی در حین کار
– ایجاد ضربه فیزیکی به دستگاه در نتیجه زمین خوردن یا آسیب های دیگر

تعمیر گوشت کوب برقی در مشهد
تعمیر گوشت کوب برقی در مشهد

برای استفاده و نگهداری از گوشتکوب برقی چه موارد ایمنی باید رعایت شود؟

– مهمترین مورد ایمنی که هنگام استفاده از گوشتکوب برقی باید به آن دقت شود این است که درجه لیبل دستگاه با ورودی ولتاژ مطابقت داشته باشد بنابراین قبل از اتصال دو شاخه دستگاه به پریز برق باید از تطابق آنها اطمینان حاصل کنید.

– با توجه به اینکه تیغه های گوشتکوب برقی بسیار تیز هستند و ممکن است در صورت رها کردن دستگاه به حال خود حادثه ایجاد کند از رها کردن دستگاه خودداری کنید.

– در صورت خراب شدن دستگاه برای جلوگیری از آسیب بیش از حد به گوشتکوب برقی یا از کار افتادن کامل آن تعمیر دستگاه را به تکنسین های ماهر و متخصص در این زمینه بسپارید.

– از فشار دادن دکمه روشن دستگاه برای اعمال آن بر روی مواد غذایی ، بیشتر از سه بار بدون وقفه خودداری کنید.
– از تماس دستگاه روشن با آب یا هر مایع دیگر برای جلوگیری از برق گرفتگی. آتش سوزی اجتناب کنید.
– پس از پایان کار با دستگاه ، گوشتکوب برقی را از برق بکشید.
– از پیچیدن برق دستگاه دور بدنه گوشکوب برقی پس از پایان کار با آن اجتناب کنید. زیرا این کار به مرور زمان ممکن است باعث ایجاد قطعی و پارگی در سیم برق و آسیب به دستگاه شود . در صورت مشاهده هر گونه پارگی یا آسیب در سیم برق قبل از تعویض یا تعمیر سیم از دستگاه استفاده نکنید.

– برای جلوگیری از خراب شدن دستگاه ، بدنه گوشتکوب برقی را پس از پایان کار با پارچه نمناک تمیز نموده اما سری های آن را بشویید.

– از خرد کردن مواد منجمد توسط گوشت کوب برقی اجتناب کنید ، زیرا ممکن است باعث آسیب به دستگاه یا شکستگی سری گوشکوب برقی شود.

سامان سرویس ; مرکز تخصصی خدمات لوازم خانگی در مشهد

نمایندگی رسمی فروش و خدمات ۱۰ برند برتر لوازم خانگی

تعمیر قهوه ساز ، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی ، قهوه ساز ، بخار شو ، ماشین اصلاح و ریش تراش ، اپیلیدی و موکن ، سشوار ، غذاساز ، مخلوط کن ، اتو و اتو بخار ، آبمیوه گیری ، پلوپز و گوشتکوب برقی

11 پاسخ

        1. سلام . موجودی قطعات و لوازم ، دائما در حال تغییر است. جهت اطلاع لطفا تماس بگیرید

  1. سلام یک قطعه پلاستیکی از پایه فلزی مربوط به گوشکوب برقی فیلیپس شکسته قطعه موجود هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *