خدمات سامان سرویس

0915-2066-168

بررسی و آموزش اسپرسو ساز روپل مدل 8010

اسپرسو ساز روپل مدل 8010 یکی از مدل های پر استفاده برند روپل می باشد که معمولا از آن برای مصارف خانگی، محل کار و کافه های کوچک از آن استفاده می شود.
بدنه این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ می باشد که باعث شده است دوام بالا و ظاهری زیبا داشته باشد و بتوان به راحتی آن را تمیز کرد. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی این دستگاه بپردازیم و شما را با آن آشنا کنیم.

آموزش اسپرسو ساز روپل مدل 8010
آموزش اسپرسو ساز روپل مدل 8010

ویژگی های اسپرسو ساز روپل 8010

ویژگی های اصلی دستگاه اسپرسوساز روپل مدل 8010 شامل موارد زیر است:

1. ظرفیت بالا

این دستگاه دارای ظرفیت 1.5 لیتری است که به شما اجازه می دهد تا چند فنجان قهوه در یک بار استفاده تهیه کنید.

2. گزینه های متنوع

دستگاه اسپرسو ساز روپل مدل 8010 دارای گزینه های متنوعی برای تهیه قهوه از جمله قهوه ساده، قهوه با اضافه کردن شیر و غیره می باشد.

3. ساختار داخلی قابل تمیز شدن

ساختار داخلی دستگاه اسپرسوساز روپل مدل 8010 قابل تمیز شدن است که به شما اجازه می دهد به راحتی دستگاه را پس از استفاده تمیز کنید.

4. قابلیت برنامه ریزی

این دستگاه دارای قابلیت برنامه ریزی است که به شما اجازه می دهد تا زمان شروع تهیه قهوه را برای تهیه قهوه در زمان مشخص شده تنظیم کنید.

علاوه بر موارد فوق این دستگاه دارای دو عدد گیرنده قهوه با ارتفاع قابل تنظیم است که به شما این امکان می‌دهد تا اندازه قهوه را برای تهیه نوشیدنی‌های مختلف تغییر دهید. همچنین این دستگاه قابلیت پخش بخار برای تهیه کرم برای قهوه و نیز دارای یک پایه نگهدارنده فنجان است. این دستگاه همچنین دارای یک بخش تمیز کننده خودکار است که این امکان را به شما می‌دهد تا دستگاه را به راحتی تمیز کنید.

جنس بدنه  استیل ضد زنگ
وزن 6 کیلوگرم
ابعاد 28 × 34 × 28 سانتی‌متر
کاربرد  خانگی – کسب و کارهای کوچک
فشار بخار 20 بار – پمپ ایتالیایی 20 بار قدرتمند
ظرفیت مخزن آب 1.5 لیتر
نوشیدنی‌های قابل تهیه اسپرسو – کاپوچینو – کافه لاته – موکا – آب جوش
توان 850 وات

آموزش اسپرسو ساز روپل مدل 8010

ساختار اسپرسو ساز روپل 8010

اسپرسو ساز روپل مدل 8010 شامل یک پرتافیلتر 51 میلی متری همراه با بسکت های سیگنال، دابل و یک استیل ضد زنگ جهت تهیه فوم شیر می باشد.
توان این دستگاه به طور تقریبی 135 وات می باشد و بخار آن به 20 بار می رسد. اسپرسوساز روپل دارای یک صفحه نمایش می باشد که از آن برای نشان دادن دمای آب استفاده می شود. علاوه بر صفحه نمایش، 4 دکمه بر روی این دستگاه قرار دارد که برای خاموش و روشن کردن دستگاه، گرفتن اسپرسو و بخار دهی به شیر از آن ها استفاده می شود.
در سمت راست دستگاه یک صفحه چرخان قرار دارد که با استفاده از آن می توانید میزان بخار دهی دستگاه را کم یا زیاد کرده و آن را به طور دلخواه خود تنظیم کنید.

اسپرسوساز روپل مدل 8010
اسپرسوساز روپل مدل 8010

راه های افزایش طول عمر دستگاه اسپرسو ساز روپل 8010

برای افزایش طول عمر دستگاه اسپرسوساز روپل مدل 8010 می ‌توانید راه ‌های زیر را انجام دهید:

1. تمیزی و نظافت دستگاه

برای حفظ عمر دستگاه، باید منظماً آن را تمیز کنید. برای این کار می ‌توانید از پودر تمیز کننده خاصی که برای قهوه ساز ها وجود دارد، استفاده کنید. همچنین، باید به منظور جلوگیری از رسوبات در دستگاه، از آب فیلتر شده یا آب نرم استفاده کنید.

2. استفاده از قطعات اصلی

برای افزایش عمر دستگاه، باید از قطعات اصلی و تایید شده توسط سازنده استفاده کنید. همچنین، در صورت خرابی دستگاه بهتر است از تعمیرکاران ماهر و متخصص کمک بگیرید. برای تعمیر اسپرسوساز در مشهد ، با سامان سرویس تماس بگیرید.

3. استفاده مناسب از دستگاه

برای افزایش عمر دستگاه، باید از آن به درستی و با دقت استفاده کنید. همچنین، باید حتماً از دستورالعمل‌ های سازنده در مورد تهیه قهوه و تعویض قطعات دستگاه پیروی کنید.

4. جلوگیری از افزایش فشار در دستگاه

برای جلوگیری از افزایش فشار در دستگاه، باید قهوه را با مقدار مناسب و به درستی در گیرنده دستگاه قرار دهید و برای تهیه قهوه، از قهوه‌ های با کیفیت و مرغوب استفاده کنید.

5. عدم نگهداری قهوه در دستگاه

برای جلوگیری از خرابی دستگاه، باید قهوه را بعد از تهیه و دریافت آن از دستگاه، از گیرنده خارج کرده و درون فنجان ریخته و دستگاه را به طور کامل خالی کنید.

6. حفظ دمای مناسب در دستگاه

برای حفظ عمر دستگاه، باید در دمای مناسب ذخیره و نگهداری شود. برای این کار باید دستگاه را در محیط خشک و خنک نگهداری کنید و از قرار دادن آن در معرض نور مستقیم آفتاب و گرمای بالا خودداری کنید.

7. استفاده از فیلتر کائولین

برای جلوگیری از ایجاد رسوبات در دستگاه، می ‌توانید از فیلتر کائولین استفاده کنید. این فیلتر، رسوبات و ذرات معلق در آب را حذف کرده و باعث می‌ شود دستگاه بهتر کار کند.

با توجه به ویژگی ها و نکاتی که در طول مطلب گفتیم دستگاه اسپرسوساز روپل مدل 8010 یک دستگاه اسپرسوساز خانگی کامل و با ویژگی های متنوع است که به شما امکان تهیه قهوه با کیفیت بالا در خانه را می دهد.

برای خرید اسپرسو ساز روپل مدل 8010 در مشهد ، کافی است با سامان سرویس تماس بگیرید. امکان خرید و ارسال انواع دستگاه قهوه ساز به سراسر کشور نیز وجود دارد .

سامان سرویس ; مرکز تخصصی خدمات لوازم خانگی در مشهد

نمایندگی رسمی فروش و خدمات ۱۰ برند برتر لوازم خانگی

تعمیر قهوه ساز ، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی ، قهوه ساز ، بخار شو ، ماشین اصلاح و ریش تراش ، اپیلیدی و موکن ، سشوار ، غذاساز ، مخلوط کن ، اتو و اتو بخار ، آبمیوه گیری ، پلوپز و گوشتکوب برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *