خدمات سامان سرویس

0915-2066-168

نمایندگی تعمیر قهوه ساز فیلیپس در مشهد

سامان سرویس نمایندگی تعمیر قهوه ساز فیلیپس در مشهد است. سامان سرویس با داشتن تیمی مجرب و ماهر از تکنسین‌ها، قادر به تعمیر و رفع عیوب مختلف قهوه سازهای فیلیپس است.تکنسین های سامان سرویس تعمیر تمامی مدل‌های قهوه ساز فیلیپس رابا استفاده از ابزارهای تخصصی و تجهیزات مدرن، به صورت سریع و کارآمد انجام می دهد .

مهمترین خدمات سامان سرویس نمایندگی تعمیر قهوه ساز فیلیپس در مشهد

–  سرویس و تعمیرات تخصصی قهوه ساز و اسپرسوساز فیلپیس
–  تعمیر ترموستات 
–  تعمیر و تعویض المنت
–  عیب یابی و تعمیر برد 
–  تعمیر و تعویض پمپ 
–  تعمیر و تعویض سنسور 
–  تعویض شاور 
–  رفع نشتی و….
image

تلفن و آدرس نمایندگی تعمیر قهوه ساز فیلیپس در مشهد

سامان سرویس مرکز تعمیر قهوه ساز فیلیپس در مشهد است و بیش از 30 سال در این زمینه سابقه فعالیت دارد . در صورت نیاز به سرویس و یا تعمیر قهوه ساز در مشهد و حتی خرید اسپرسوساز در مشهد با گارانتی ، می توانید با سامان سرویس تماس گرفته و یا به آدرس دفتر مرکزی این تعمیرگاه مراجعه نمایید .
آدرس و موقعیت تعمیرگاه مرکزی سامان سرویس در بخش تماس با ما و همچنین در انتهای همین صفحه قرار دارد.

ویژگی های قهوه ساز فیلیپس

قهوه ‌ساز های فیلیپس دارای مزایا و ویژگی‌های مفید زیادی هستند که در ادامه، می‌توانید با برخی از آنها آشنا شوید.

1. کیفیت بالای ساخت

قهوه‌سازهای فیلیپس از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده‌اند و این به معنای طول عمر بیشتر و استفاده بلند مدت از دستگاه می‌باشد.

2. قابلیت تنظیم دمای آب

برخی از مدل‌های قهوه‌ساز فیلیپس اجازه تنظیم دمای آب را به شما می‌دهند. این امکان به شما اجازه می‌دهد دمای آب را به طور دقیق تنظیم کرده و به تناسب با نوع قهوه مورد نظر، طعم و عطر بهتری بدست آورید.

3. طراحی هوشمند

برخی از قهوه ‌سازهای فیلیپس دارای ویژگی‌های هوشمندی مانند تایمر قابل برنامه‌ریزی، نمایشگر LED، تشخیص خودکار تعداد فنجان‌ها و غیره هستند. این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کنند فرآیند تهیه قهوه را ساده‌تر و مطمئن‌تر کنند.

4. محصولات متنوع

فیلیپس به عنوان یک برند بزرگ، مدل‌های متنوعی از قهوه‌سازها را تولید می‌کند شامل قهوه‌سازهای فیلتری ، اسپرسو، کپسولی و یا ترکیبی باشند. بنابراین، شما می‌توانید قهوه‌سازی را بر اساس سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید.

5. آسانی استفاده و نگهداری

قهوه ‌ساز های فیلیپس عموماً طراحی ساده و کاربرپسندی دارند. عملکرد و استفاده از آنها به راحتی قابل فهم است و برای تمیز ‌کردن و نگهداری نیز اغلب دارای بخش‌های قابل جداشدن و قابل شستشو هستند.

قبل از خرید، بهتر است مدل مورد نظر خود را بررسی کنید و با مشخصات فنی و قابلیت‌های آن آشنا شوید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید .

تعمیر قهوه ساز فیلیپس در مشهد
تعمیر قهوه ساز فیلیپس در مشهد

خرابی های رایج قوه ساز فیلیپس

اگر چه قهوه‌ ساز های فیلیپس از کیفیت ساخت بالا برخوردار هستند، اما همانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر، ممکن است با برخی خرابی‌ها و مشکلات روبرو شوند. برخی از مشکلات رایجی که در قهوه ‌سازهای فیلیپس رخ می دهند عبارت هستند از

1. عدم عملکرد صحیح

ممکن است قهوه‌ساز به درستی روشن نشده یا درست کار نکند. این مشکل می تواند به علت عیب در قطعات داخلی، مشکل در برقراری اتصالات الکتریکی، خرابی در سنسورها و غیره باشد.

2. نشت آب

در برخی موارد، قهوه‌ساز فیلیپس ممکن است با مشکل نشت آب مواجه شود. این مشکل می تواند به علت ترک در بدنه، خرابی در درپوشها، لوله‌ها یا سیستم تزریق آب باشد.

3. عدم گرم شدن یا گرم شدن نامناسب

ممکن است قهوه ‌ساز فیلیپس به درستی گرم نشود یا دمای قهوه تولیدی نامناسب باشد. این مشکل می تواند به علت خرابی در المنت گرمایشی، سنسورها، ترموستات یا سیستم کنترل دما باشد.

4. مشکل در پمپ آب

در برخی موارد، پمپ آب قهوه‌ساز ممکن است با خرابی روبرو شود، که می‌تواند منجر به عدم آب رسانی به درستی و یا عدم ایجاد فشار کافی در سیستم تهیه قهوه شود.

5. مشکلات در قسمت‌های قابل جداشدن

برخی از قهوه ‌ساز های فیلیپس دارای قسمت‌های جداشدنی هستند که برای تمیزکاری استفاده می‌شوند. اگر این قسمت‌ها به درستی نصب نشوند یا بعد از تمیزکاری به درستی قرار نگیرند، ممکن است با مشکلات عملکرد روبرو شوید.

در صورت بروز هر گونه مشکل، ابتدا به دفترچه راهنما و سپس با نمایندگی تعمیر قهوه ساز فیلیپس در مشهد تماس بگیرید.

مشکل نشت آب در قهوه‌ساز فیلیپس

برای حل مشکل نشت آب در قهوه‌ساز فیلیپس، می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

1. قبل از هر کاری، قهوه‌ساز را از برق جدا کنید و اطمینان حاصل کنید که دستگاه خاموش است و سرد شده است.

2. با دقت بدنه قهوه‌ساز را بررسی کنید و هرگونه ترک یا خرابی در آن را تشخیص دهید. اگر ترکی مشاهده می‌شود، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات داشته باشد.

3. بررسی کنید که درپوشها و دریچه‌های قهوه‌ساز به درستی بسته شده باشند. ممکن است درپوشها دچار خرابی شده باشند یا به درستی قرار نگرفته باشند. اطمینان حاصل کنید که همه درپوشها و قطعات به درستی محکم شده‌اند.

4. بررسی کنید که لوله‌ها و سیستم تزریق آب درست و بدون مشکل هستند. ممکن است لوله‌ها خراب شده یا نیاز به تمیزکاری داشته باشند. اگر لوله‌ها کثیف هستند، آنها را با آب و مایع ظرفشویی بشویید.

5. بررسی کنید که ظرف قهوه و سایر قطعات داخلی به درستی قرار گرفته‌اند و درست بسته شده‌اند. ممکن است قطعات داخلی به درستی قرار نگرفته باشند و باعث نشت آب شده باشند. از دفترچه راهنما استفاده کنید تا موقعیت صحیح و قرارگیری درست قطعات را بررسی کنید.

6. در صورتی که با انجام مراحل فوق به نتیجه مطلوب نرسیدید و مشکل نشت آب همچنان ادامه دارد، با تعمیرکار تماس بگیرید

فراموش نشود ، قبل از هر عملیاتی، قهوه‌ساز را از برق جدا کنید تا از خطرات برقی جلوگیری کنید.
برای تعمیر قهوه ساز فیلیپس در مشهد ، با سامان سرویس تماس بگیرید.

سامان سرویس ; مرکز تخصصی خدمات لوازم خانگی در مشهد

نمایندگی رسمی فروش و خدمات ۱۰ برند برتر لوازم خانگی

تعمیر قهوه ساز ، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی ، قهوه ساز ، بخار شو ، ماشین اصلاح و ریش تراش ، اپیلیدی و موکن ، سشوار ، غذاساز ، مخلوط کن ، اتو و اتو بخار ، آبمیوه گیری ، پلوپز و گوشتکوب برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *