خدمات سامان سرویس

0915-2066-168

متخصص تعمیر پکیج در مشهد با گارانتی

برای تعمیر پکیج در مشهد ، یک تماس با سامان سرویس کافی است.
پکیج ، قطعه ای از تجهیزاتی است که قادر است با سوزاندن سوخت داخل دستگاه گرما تولید کند و آن گرما را به سیالی که در بیشتر موارد آب است و سیال انتقال حرارت نامیده می شود منتقل کند. امروزه استفاده از پکیج های دیواری جایگزین موتورخانه های قدیمی شده و برای تامین آب گرم مصرفی و گرمایش محیط مورد استفاده قرار می گیرد.

پکیج دیواری برای عملکرد در شرایط بهینه نیاز به سرویس سالانه دارد ، در غیر این صورت ممکن است دچار مشکلاتی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد . بنابراین آشنایی با یک مرکز معتبر تعمیر پکیج الزامی است. یکی از خدمات سامان سرویس ، تعمیر پکیج دیواری در مشهد است که این امر را به لطف تعمیر و سرویس کاران ماهر و متخصص خود در زمینه تعمیر پکیج انجام می ‌دهد.

قطعات اصلی پکیج شامل چیست؟

گرما نه تنها از طریق تماس مستقیم بین شعله و بدنه پکیج حاوی آب یعنی از طریق رسانش، به آب منتقل می شود بلکه از طریق تبادل تشعشع از شعله به دیواره های پکیج از طریق همرفت به آب منتقل می شود . از آنجایی که بخارهای حاصل از احتراق دارای دمای بالایی هستند قطعات فلزی غوطه ور در آب را گرم می‌ کنند.
قطعات اصلی پکیج عبارتند از:
– مشعل
– محفظه احتراق
– مدار دود
– مجرای خروج آب
– مدار رفت و برگشتی آب

طبقه بندی پکیج

– پکیج ها را می توان با توجه به موادی که از آن ساخته شده اند به نوع چدنی و دیگ های فولادی طبقه بندی نمود.
– این دستگاه ها را به دلیل خدماتی که ارائه می کنند می توان به ژنراتورهای حرارتی که فقط برای گرم کردن آب یا منبع تغذیه علاوه بر بخار مخلوط (DHW) طبقه بندی کرد.
– از نظر سوخت مورد استفاده پکیج ها شامل پکیج های با سوخت جامد ، مایع و گازی طبقه بندی می شوند.
– از نظر سیال گرم شده آب بیشترین استفاده را داشته و در دمای بین ۶۰ تا ۹۰ درجه سانتیگراد باعث کارکرد دستگاه می‌ شود.

پکیج دیواری چیست؟

پکیج دیواری به آن دسته از پکیج‌هایی گفته می شود که بر روی دیوار نصب می شوند و برخلاف پکیج های ایستاده یا زمینی ابعاد بسیار کوچک تری دارند . اما نسبت به پکیج های ایستاده حجیم عملکرد بیشتری دارند . این پکیج ها باعث صرفه جویی زیادی در مصرف گاز و هزینه های مربوط به خرید پکیج می ‌شوند.
پکیج های دیواری در همه توان ها و مدل ها از ۲۵ کیلووات تا ۴۲ کیلو وات تولید می شوند که هم می توانند گرمایش محیط و هم تامین آب گرم مصرفی را انجام دهند.

انواع پکیج های دیواری

1. پکیج های دیواری چگالشی

این نوع پکیج ها همان پکیج هایی هستند که در حال حاضر در خانه ها نصب می شوند . این نوع پکیج ها از نوع کلاس 6 بوده و بسیار کارآمد هستند و انتشار CO2 کمی دارند.
پکیج های دیواری چگالشی مطابق با قوانین اروپا بوده و دوستدار محیط زیست هستند و با صرفه جویی زیاد در گاز بسیار کارآمد در نظر گرفته شده و می توان آنها را با ترموستات های تعدیل کننده ترکیب کرد و عملکرد آنها را افزایش داد.

2. پکیج های دیواری آبشاری

پکیچ های آبشاری در خانه یا مکان های بزرگ نصب می شوند . این دستگاه ها با چندین پکیج متصل به یکدیگر به منظور سرویس دهی و پوشش مترمربع های لازم نصب می شوند . این پکیج ها ترموستات هایی با امکان اتصال وای فای دارند و به این ترتیب از طریق یک برنامه می توان پکیج را از طریق تلفن همراه یا هر گوشی هوشمند دیگری مدیریت کرد که به معنی کنترل مطلق پکیج بدون حضور در خانه است که راحتی و ایمنی زیادی را فراهم می کند.

مزایای استفاده از پکیج دیواری شامل چیست؟

– نصب و استفاده آسان از دستگاه
– مستقل بودن واحدهای مسکونی در یک آپارتمان از نظر تامین گرمایش محیط و گرمایش آب
– برخورداری از راندمان و عملکرد بالاتر نسبت به موتورخانه
– صرفه جویی در مصرف سوخت
– عدم نیاز به فضای زیاد برای نصب به دلیل دارا بودن اندازه کوچک
– امنیت بالای دستگاه به دلیل طراحی خاص
– برخورداری از سکوت و آرامش در خانه به دلیل کارکرد پکیج بدون سر و صدا

مشکلات و خرابی های رایج پکیج های دیواری

تکنسین های سامان سرویس به دلیل سر و کله زدن با دستگاه‌های مختلف و تعمیر آن ها خرابی های شایع پکیج های دیواری را موارد زیر می دانند:
– گرم نشدن آب توسط دستگاه
– گرم نکردن رادیاتورها
– نشتی یا چکه کردن آب از پکیج
– روشن نشدن پکیج
– ایجاد افت فشار در دستگاه
– داغ شدن بیش از حد آب توسط پکیج
– خاموش شدن ناگهانی دستگاه
– کار کردن پکیج با سر و صدای زیاد
– کم بودن فشار آب خروجی
– ثابت نبودن دمای آب

سامان سرویس ; مرکز تخصصی خدمات لوازم خانگی در مشهد

نمایندگی رسمی فروش و خدمات ۱۰ برند برتر لوازم خانگی

تعمیر قهوه ساز ، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی ، قهوه ساز ، بخار شو ، ماشین اصلاح و ریش تراش ، اپیلیدی و موکن ، سشوار ، غذاساز ، مخلوط کن ، اتو و اتو بخار ، آبمیوه گیری ، پلوپز و گوشتکوب برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *