خدمات سامان سرویس

0915-2066-168

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در مشهد با گارانتی

تعمیر لباسشویی ویرپول در مشهد توسط سامان سرویس با اعزام فوری تکنسین های مجرب در منزل انجام می شود . سامان سرویس برای تعمیر لباسشویی ویرپول در مشهد از لوازم اصلی و باکیفیت و کمترین قیمت استفاده می کند .
سامان سرویس بیش از 30 سال ، در زمینه تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی در مشهد سابقه داشته و در کمترین زمان اقدام به عیب یابی و تعمیر لباسشویی خراب شما می کند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در مشهد با گارانتی

تعمیر موتور لباسشویی ویرپول
تعمیر برد لباسشویی ویرپول
تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی تعمیر بلبرینگ ماشین لباسشویی
تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی تعمیر درام ماشین لباسشویی
رفع لرزش و صدای اضافی لباسشویی


call saman min

4 علت تعمیر لباسشویی ویرپول در مشهد در سامان سرویس

1 . سامان سرویس نمایندگی رسمی 10 برند برتر لوازم خانگی در مشهد بوده و تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی را با بکار گیری تکنسین های آموزش دیده انجام می دهد.

2 . تکنسین های سامان سرویس با تمامی مشکلات ماشین های لباسشویی آشنایی دارند و قادر می باشند این مشکلات را در کوتاه ترین زمان برطرف کنند.

3 . تکنسین های سامان سرویس ، برای تعمیر ماشین لباسشویی از ابزار و تجهیزات پیشرفته استفاده می کنند تا احتمال رخ دادن خطا و اشتباه در حین تعمیر کاهش یابد و همچنین راحت تر بتوانند ماشین لباسشویی شما را تعمیر کنند.

4.  در سامان سرویس تمامی قطعاتی که جهت تعویض قطعات معیوب دستگاه شما مورد استفاده قرار می گیرند اصل و با کیفیت می باشند و تحت هیچ شرایطی از قطعات بدل و بی کیفیت استفاده نمی شود. زیرا استفاده از قطعات بدل پس از مدت کوتاهی ماشین لباسشویی را دچار مشکل می کند و همچنین طول عمر آن را کاهش می دهد.

گارانتی و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی

خدمات پس از فروش عمدتا جهت راحتی مشتریان ارائه می شوند. یکی از این خدمات در سامان سرویس گارانتی تعمیرات است.
در سامان سرویس تعمیر انجام شده  ماشین لباسشویی تا 6 ماه گارانتی می شود .  این امر به این معنی است که در صورتی که در این بازه ، ماشین لباسشویی شما دچار همان مشکل شد ، تکنسین های سامان سرویس دستگاه را مجددا رفع عیب می نمایند.

قیمت تعمیر لباسشویی ویرپول در مشهد

قیمت تعمیر لباسشویی ویرپول در مشهد به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توانند در تعیین هزینه تعمیر ماشین های لباسشویی نقش داشته باشند.
به عنوان مثال یکی از این عوامل نوع خرابی است که در ماشین لباسشویی شما ایجاد شده است. در صورتی که مشکل ایجاد شده یک مشکل ساده باشد و به راحتی بتوان آن را برطرف کرد، هزینه تعمیر آن کم خواهد بود.
اما هنگامی که ماشین لباسشویی شما با مشکل جدی مانند خرابی موتور، برد و غیره مواجه شود، دستگاه به طور کامل از کار می افتد و زمان و انرژی بیشتری صرف تعمیر شدن آن صرف می شود؛ در نتیجه هزینه تعمیر آن بیشتر خواهد بود.
عامل دیگری که در تعیین هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نقش دارد، نوع و مدل دستگاه شما می باشد. دستگاه های قدیمی از آنجایی که تولیدشان متوقف شده و به دست آوردن قطعات یدکی آن ها نسبت به قطعات جدید بسیار سخت می باشد؛ هزینه تعمیرشان مقداری بیشتر از دستگاه های جدید است.
دستمزدی که شخصی تعمیرکار از شما دریافت می کند نیز در هزینه تعمیر ماشین لباسشویی تاثیر دارد. گاهی اوقات ممکن است تعمیرکار به دلیل تخصص بالایی که در کار خود دارد هزینه بیشتری را به عنوان دستمزد دریافت کند. البته این تعمیرکار ها در ازای هزینه ای که دریافت می کنند به دلیل مهارت بالایی که دارند، ماشین لباسشویی شما را با کیفیت بهتر و در زمان کوتاه تری تعمیر می کنند.

تعمیر لباسشویی ویرپول در منزل

می توان گفت یکی از بهترین راه ها جهت تعمیر ماشین لباسشویی استفاده از خدمات تعمیر در منزل می باشد زیرا ماشین های لباسشویی دستگاه های سنگینی اند و حمل کردن آن ها کار بسیار سخت می باشد و حتی ممکن است در هنگام جا به جایی به دستگاه ضرباتی نیز وارد شود.در تعمیر ماشین لباسشویی در منزل توسط سامان سرویس به این صورت است که پس از ثبت سفارش، مرکز یکی از تکنسین های خود را به محل مورد نظر شما اعزام می کند. سپس تکنسین شروع به عیب یابی و بررسی ماشین لباسشویی شما می کند و پس از مشخص شدن علت خرابی و برآورد هزینه ها؛ پروسه تعمیر دستگاه را شروع می کند.پس از پایان پروسه تعمیر، دستگاه توسط تکنسین در حضور شما تست شده و به طور کاملا سالم به شما تحویل داده می شود.

تعمیر لباسشویی ویرپول در مشهد
تعمیر لباسشویی ویرپول در مشهد

خرابی های رایج ماشین های لباسشویی

1. خراب شدن برد ماشین لباسشویی

از مهم ترین و اصلی ترین قطعات ماشین لباسشویی، برد الکتریکی می باشد. این قطعه فرمان ها و دستورات لازم را به سایر بخش های دستگاه ارسال می کند و در برنامه ریزی عملکرد آن ها نقش بسزایی دارد.هنگامی که این قطعه دچار خرابی شود، عملکرد کل دستگاه به همراه آن با اختلال مواجه می شود. به این صورت که فرمان ها به درستی ارسال نمی شوند و سایر قطعات متوجه نمی شوند که در چه زمانی چه کاری را باید انجام دهند. در نتیجه این موضوع باعث می شود ماشین لباسشویی در حین کار به صورت ناگهانی خاموش شود.

2. خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

خراب شدن و یا مسدود شدن مسیر پمپ تخلیه از مشکلات رایجی می باشد که ممکن است در ماشین های لباسشویی  رخ دهد.مسیر پمپ تخلیه در ماشین لباسشویی به طور طبیعی به دلیل وجود رسوبات و کثیفی ها پس از مدتی استفاده از آن مسدود می شود. در چنین شرایطی است که این قطعه ممکن است دچار خرابی و مشکل می شود. از این رو بهتر است هر چند وقت یکبار مسیر این پمپ را بررسی و آن را به طور کامل تمیز کنید.

3. خراب شدن هیدروستات

هیدروستات در ماشین لباسشویی میزان آبی که وارد دستگاه می شود را اندازه گیری می کند و پس از این که ظرفیت دیگ به طور کامل پر شود از وارد شدن آب به آن جلوگیری می کند.
هنگامی که این قطعه دچار خرابی می شود، نمی تواند فرمان توقف را به شیر برقی، که وظیفه منتقل کردن آب را بر عهده دارد به درستی ارسال کند و در نتیجه عملکرد دستگاه را با اختلال مواجه می کند. در هنگام خرابی این قطعه می توانید با تماس با سامان سرویس جهت برطرف کردن مشکل هیدروستات دستگاه خود اقدام کنید.

تماس با مرکز تعمیر لباسشویی ویرپول در مشهد

برای تعمیر لباسشویی ویرپول در مشهد می توانید در زمانی که ماشین لباسشویی تان با مشکل مواجه شد با مرکز سامان سرویس تماس بگیرید تا در کمترین زمان ، نسبت به اعزام تعمیرکار و رفع مشکل اقدام شود.

سامان سرویس ; مرکز تخصصی خدمات لوازم خانگی در مشهد

نمایندگی رسمی فروش و خدمات ۱۰ برند برتر لوازم خانگی

تعمیر قهوه ساز ، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی ، قهوه ساز ، بخار شو ، ماشین اصلاح و ریش تراش ، اپیلیدی و موکن ، سشوار ، غذاساز ، مخلوط کن ، اتو و اتو بخار ، آبمیوه گیری ، پلوپز و گوشتکوب برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *